soulcionat kde i una altre consulta

Hola,

Doncs gràcies a la vostra ràpida ajuda, desinstalat el kde, amb la instrucció:

apt-get remove kdelibs3

M'ha desinstalat uns 60 paquets.

Antoni, em miraré l'apt howto, ja que sí treballo amb aquesta eina és millor saber
emprar-la correctament,no?

Bé, l'altre consulta és que de moment em baixo els paquets de la branca estable i
voldria baixar-me les actualitzacions com gnome2 (ara estic amb gnome 1.4),
mozilla firebird, openoffice (1.0.2 o 1.1 al ser possible). Sí volgues baixar-los en
paquets debian, que he d'indicar-li a la source-list? I de pas, si ja es trova
contestada aquesta pregunta, indiqueu-me on. Suposso que aquesta és una
pregunta bàsica per a un usuari que vulgui actualitzar la distribució, no?

Gràcies, Fermí