Re: presentació i consultes

Hola

El Sat, 01 Nov 2003 14:35:23 +0100
linuxer@unraco.net va escriure:
> 1. Resulta que les primeres dues vegades ho vaig fer amb l'assistent que et porta
> la instalació, peró notava que faltaven paquets per a instalar. Aixi que a la segona
> vegada vaig dir-li que m'instales un dels paquets que em faltava i va continuar la
> insalació dels 100 i pico de paquets que mancaven. ¿És aquest comportament
> correcte? Em vaig quedar a quadros i ara no sé sí ho tinc tot instalat o no, ja que la
> darrera ocasió ho vaig fer amb el dselect. ¿Com puc comprovar que tinc totes les
> tasques instalades?

fent un apt-get -f install veuras si esta tot OK, i sino, et dira que fa falta o que passa.

> 2. Entorn gràfic. Resulta que a l'hora d'instalar l'entorn gràfic m'instala per defecte
> tots dos gnome i kde, peró resulta que jo només vull jugar amb gnome. Ja he
> provat de fer un apt-get remove kde per a veure sí així s'el·liminaven tots els
> paquets kde a partir del principal, peró no ha funcionat. ¿Com ho he de fer per a
> desinstalar el kde?

No en tinc ni idea, pero potser hi ha algun paquet "dummy" que t'instal·la/esborra el KDE.
Sino, mira tot el que tens instal·lat relacionat amb el kde (ls /var/lib/dpkg/info/kde*) i els vas esborrant (apt-get remove) manualment.

Ja posats, hi ha alguna manera de mirar que hi ha instal·lat, que no sigui tal com ho faig jo? jeje

> 3. A l'iniciar el sistema se'm carrega amb el gdm, tal com li vaig indicar al instalar,
> peró sí intento entrar com a root, no em deixa. ¿Per quin motiu és aixó?¿hi ha
> alguna forma de poder-ho modificar?

Ni idea, mai he utilitzat un gestor d'aquests. I love console :)

> Bé , com veieu són tres preguntes que se les porten, sí és aixi, agraïria que
> m'indiquessiu quins manuals i/o coms he de mirar per a poder fer bé la feina.
>
> Gràcies per la vostra atenció i fins aviat, Fermí

Sort!