presentació i consultes

Hola,

El meu nom és fermí i porto llegint la llista des de fa un mes. Ahir vaig instalar la
debian woody des d'internet (és a dir que només vaig usar el primer cd) i  ha estat
una experiencia  novedosa, peró he tingut un parell de problemes a veure si m'ho
podeu resoldre:

1. Resulta que les primeres dues vegades ho vaig fer amb l'assistent que et porta
la instalació, peró notava que faltaven paquets per a instalar. Aixi que a la segona
vegada vaig dir-li que m'instales un dels paquets que em faltava i va continuar la
insalació dels 100 i pico de paquets que mancaven. ¿És aquest comportament
correcte? Em vaig quedar a quadros i ara no sé sí ho tinc tot instalat o no, ja que la
darrera ocasió ho vaig fer amb el dselect. ¿Com puc comprovar que tinc totes les
tasques instalades?

2. Entorn gràfic. Resulta que a l'hora d'instalar l'entorn gràfic m'instala per defecte
tots dos gnome i kde, peró resulta que jo només vull jugar amb gnome. Ja he
provat de fer un apt-get remove kde per a veure sí així s'el·liminaven tots els
paquets kde a partir del principal, peró no ha funcionat. ¿Com ho he de fer per a
desinstalar el kde?

3. A l'iniciar el sistema se'm carrega amb el gdm, tal com li vaig indicar al instalar,
peró sí intento entrar com a root, no em deixa. ¿Per quin motiu és aixó?¿hi ha
alguna forma de poder-ho modificar?

Bé , com veieu són tres preguntes que se les porten, sí és aixi, agraïria que
m'indiquessiu quins manuals i/o coms he de mirar per a poder fer bé la feina.

Gràcies per la vostra atenció i fins aviat, Fermí