Re: popularity-contest

On Tue, Oct 28, 2003 at 10:17:05AM +0100, Quim Gil wrote:
> aquelles preguntes que et fan. Tampoc no m'explico com és que costa tant
> de trobar informació sobre els resultats de la contest, veritablement
> amagats a la web de Debian:
>
> http://people.debian.org/~apenwarr//popcon/

De fet, l'adreça nova és:

http://people.debian.org/~ballombe/popcon/

:)

L'adreça que tú has ficat és la que feia servir l'anterior mantenidor de
popcon, però ja feia anys que no millorava (ni arreglava els bugs de)
popcon de cap manera. Fa uns messos, Bill Allombert el va reescriure i
ara les pàgines tenen les dades ordenades de manera més llegible, etc.

> Clar, el resultat d'això és que només 1500 ordinadors el tenen
> instal·lat, i a més la cosa deu ser poc representativa ja que el perfil
> de gent que instal·li això ha de ser previsiblement gent molt ficada en
> assumptes Debian, o gent com jo que de llet s'ho trobi pel camí.
>
> Vosaltres el teniu instal·lat? Què us en sembla?

Bàsicament serveix per a fer-nos una idea de quins paquets haurien
d'anar en els primers CD de la distribució, no té massa interés
estadístic.

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/