Re: [OT] SPAM A LES LLISTES DE CORREU?

A mi tb em passa, la cosa empitjora cada vegada que envio un missatge a la
llista. Crec que d'alguna manera ens tenen "fitxats". Per eliminar aquests
pesadissims missatges de microsoft, que generalment venen amb un fitxer
adjunt del virus swen, utilitzo un programet que em van recomanar aqui a la
llista, el swendeleter, que borra els missatges al servidor i t'estalvies de
baixar-los (jo de vegades hi tenia fins i tot 70 Mb [megues, llegeixes bé] de
porqueria a la bústia). El trobaràs a
http://www.hashref.com/prj/swendeleter
L'altre sol.lució, més artesanal, és accedir al teu servidor pop3 fent un
telnet al port 110 i posar, si no recordo malament,
USER <el_teu_usuari>
PASS <la_clau_d'accés>
LIST et llista els missatges
DELE <nº_de_missatge> et borra el missatge