Re: PUNT OMEGA

A Dijous 23 Octubre 2003 09:44, David Poblador va escriure:

 cosa.

> Jo no el vaig veure sencer per culpa d'un retard de la RENFE (algú el té
> passat a vídeo?) però pel què vaig veure i he comentat amb la gent va
> ser superficial i amb un final massa centrat en "el preu" del
> software... i això ho tira per terra tot.

  Acostuma't, he enviat cartes per a moltes altres coses hi he arrivat a la
conclusió de que per a ells no soc català, visc a un feudo anticonstitucional
o simplement són uns vagos de mena que ni es documenten abans d'"informar" o
desenvolupar webs (entre d'altres moltes coses) amb els centims dels
ciutadans. Si algú s'ofen. Francament, espero que sí.

  Algú sap si en fan reposició al cap de setmana?

  Toni
PD:
Excloc a Caixa de Girona d'aquesta regla doncs sempre ha donat
la talla quan demanes per qualsevol navegador (en aquest cas,
fins i tot amb el Konqueror).
	Al Cesar, el que és del Cesar.
		-- Algú devia de dir-ho, ¿=? ;-)
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca