Re: Tema de menús

On dl, 2003-10-20 at 09:27, Albert Mora wrote:
> Hola, llista!

> A mi m'agradaria que totes les llençadores estessin més agrupades, però
> no sé com editar aquests menús.
>
> Alguna ajuda o algun consell per fer-ho de la manera menys guarra
> possible? Gràcies,

La solució oficial proposa editar-los un a un:
http://www.gnome.org/learn/users-guide/latest/goseditmainmenu-54.html

Una forma molt més còmoda és crear desktop files a /usr/share/gnome/
encara que requereix ser root, però funciona per tots els usuaris.

Per cert, algú sap perquè no s'inclouen els desktop files per als
programes que no són del projecte gnome? El tema menús amb el menú
Debian apart és molt "cutre". Jo sempre acabo utilitzant directament el
menú de Debian.
--
Josep Monés i Teixidor
Clau GnuPG: gpg --recv-keys 80E85CC4