Tema de menús

Hola, llista!

Sé que és una cosa que segurament ja ha sortit abans, però no la trobo a les llistes, i és el merder de la configuració dels menús.

Tinc un Debian Sid amb GNOME 2, que té el seu menú d'aplicacions. En aquest menú d'aplicacions n'hi ha unes quantes (suposo que les que es consideren dins del projecte), a més d'una carpeta que té els launchers de KDE i una altra que conté altres aplicacions (de fet, és aquesta la que en té més).

A mi m'agradaria que totes les llençadores estessin més agrupades, però no sé com editar aquests menús.

Alguna ajuda o algun consell per fer-ho de la manera menys guarra possible? Gràcies,

albert...