Re: Reading Package Lists... Error!

Quim Gil <qgil@lawebespiral.org> writes:

> Actualitzant la llista de paquets disponible amb el dselect... va fent
> tota la baixada dels llistats actualitzats però al final em surt aquest
> missatge d'error:
>

> Reading Package Lists... Error!
> E: Dynamic MMap ran out of room
> E: Error occured while processing selfhtml (NewPackage)
> E: Problem with MergeList /var/lib/dpkg/status
> E: The package lists or status file could not be parsed or opened.
>
> script d'actualització de la llista `available' retorna l'eixida d'error
> 1.
> Premeu <enter> per a continuar.

> [...]

http://www.google.com/search?hl=ca&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Dynamic+MMap

"Resultats 1 al 10 d'aproximadament 27,200".

Entre 27.200 resultats, algun haura de donar-te alguna pista.

Tambe pots installar el apt-howto, i en la seccio d'errors de la
documentacio trobaras que has d'afegir la seguent linia a
/etc/apt/apt.conf

     APT::Cache-Limit 10000000;

(o un numero similarment gran).

El apt-howto esta en angles (apt-howto-en), castella (apt-howto-es) i
altres idiomes, pero no en catala (almenys encara).

Espero que sigui d'ajuda.

Jaume

--
Please answer to the group/list. Don't CC me.