Benchmark tool

Hola!

Estic realitzant un benchmark de cercadors/indexadors, i m'agradaria trobar una utilitat que em permetés treure estadístiques del consum de memòria, temps total, etc. Totes les utilitats que he trobat fins ara, treuen estadístiques de tot el sistema, i jo només vull monitoritzar d'una forma fàcil alguns programes. M'agradaria alguna cosa que es pogués executar més o menys així (si és que existeix):
         monitor "la meva aplicacio"
I que quan la meva aplicació hagi finalitzat, el monitor et deixi un fitxer de log amb totes les dades referents a ella.

   Algú sap si existeix alguna aplicació per l'estil?

Merci a tots,
Albert