PATH en el kde

Moltes gràcies per lo del ACPI, però ara tinc una altre pregunta. Aviam si algú me la pot contestar.... He modificat la meva variable PATH de l'arxiu /etc/bash.bashrc per a poder executar els programes fets per mi que estan al directori /share/bin i desde la consola sem executen bé, però ara em trobo que vull fer el mateix desde el kde, apreto a executar comanda i escric el nom del meu programa, pero no el troba, he pensat que potser el kde no fa servir la mateixa variable PATH. Algú em pot dir com solucionar això?

Moltes gràcies!

Referent a tot el tema de la llista, dir que jo i els meus amics, gracies a tots vosaltres etic aprenent molt, i espero poder oferrir ajuda tal com vosaltres esteu fent am nosaltres. Ara ens hem posat a fer una web amb moltes de les coses que aprenem de la llista. Si us hi voleu passar i donarnos la vostre opinió us estarem molt agraïts!

Podeu anar-hi desde http://www.paisoscatalans.org/LuM o desde http://www.lumgroup.tk

Sort!

Infórmate sobre las últimas noticias en MSN Actualidad. http://www.msn.es/Actualidad/