reply-to

El Fri, Aug 29, 2003 at 12:00:24PM +0200, Andreu Bassols deia:

> PD: suposo que ja ho haureu debatut amb anterioritat, però seria possible
> demanar-li a l'admin de la llista que el reply-to sigui la llista i no
> l'usuari que ha preguntat? Amb les presses més d'un la caga... :)

Jo voto per deixar-ho com està. Si bades sempre et pots equivocar, i a mi
em passa sovint, però equivocar-me per equivocar-me prefereixo enviar
a una persona que a una llista.

Si el que vols enviar és privat i t'equivoques i ho envies a la llista
(perquè el reply-to va a la llista) l'has cagada. Però si anava a la
llista i t'equivoques i ho envis a una sola persona (perque el reply-to
va al remitent) doncs no passa res, ho pots tornar a enviar a la llista.

Ni idea.

--
Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org