MSN, jabber, llista i més coses

Hola

Crec que ja és l'hora d'anar avisant als nostres contactes del MSN que si volen continuar parlant amb nosaltres, que es passin al Jabber, per exemple. Si són windowsers, poden emprar el myjabber, miranda-im... no serà per falta de coses. I si som linuxers, no problem!!

D'aqui uns dies escriuré un article a Eines! (www.eines.info) per parlar d'això.
De fet, ja vaig escriure un articlet a puntbarra () sobre el tema.

Ja que estem posats... de cara a l'article que escriuré...

* Què recomaneu a la gent d'a-peu per a parlar? Imagineu-vos un windowser, que sols sap clicar al ninot verd del MSN i ja és dintre. El myjabber està molt bé, però potser és un pel complicat de "configurar" per a aquest tipus de personal. Què suggeriu?

* Apart del protocol jabber... de quin més podria parlar?

Gràcies!

PD: suposo que ja ho haureu debatut amb anterioritat, però seria possible demanar-li a l'admin de la llista que el reply-to sigui la llista i no l'usuari que ha preguntat? Amb les presses més d'un la caga... :)

PD2: Molts cops he anat intentant registrar-me en aquesta llista amb el meu compte "only-lists" de @terra.es. Omplia el formulari... i no rebia res. I jo pensava.. bé, no deu funcionar la llista... i me n'oblidava fins la propera. Però l'altre dia m'assabento que era cosa "meva", o sigui, amb un compte de terra no t'hi pots registrar. Sabeu el per què?