Apache i PHP en SID

Hola!

Feia temps estava registrat a la llista... i sense donar-me compte vaig ser desregistrat. Aquesta tarda m'he re-registrat per passar l'estona.... i vaja.... ja us necessito.. i urgentment!

Sóc el propietari del servidor on hi tinc el portal Eines! (no sé si el coneixeu). I bé... fa una estona m'he decidit a actualitzar el PHP i l'apache (per mes tard instal·lar-li el mod-gzo però m'he quedat al mig...).

Estic en SID, i un cop instal·lat php4+apache, l'apache s'enjega perfectament però a la que rep una petició d'una plana PHP, es mor...

[Sun Aug 24 20:56:23 2003] [notice] child pid 581 exit signal Segmentation fault (11)
[Sun Aug 24 20:56:42 2003] [notice] caught SIGTERM, shutting down

He desactivat el mod_php... i les planes HTML les processa perfectament. Sabeu d'algun conflicte en SID d'això?

LA versió del PHP que m'ha instal·lat és la  PHP/4.3.3RC3.
Com puc instal·lar una versió posterior? Hauria de canviar momentaniament els sources.list a sarge o woody?

Moltissimes gràcies!

Andreu Bassols (anigwei)
Webmaster d'Eines!: http://www.eines.info
DIP: http://annys.eines.info/raims