Re: Re: debian mini en disquets

On Sun, Aug 24, 2003 at 02:35:02PM +0200, laupri@ono.com wrote:
> pot tindre, no es complex si la targeta funciona i sino, tinc altres
> targetes.

Ok. Aleshores només necessites baixar i crear 2 disquets:
http://ftp.debian.org/debian/dists/woody/main/disks-i386/current/images-1.44/bf2.4/rescue.bin
http://ftp.debian.org/debian/dists/woody/main/disks-i386/current/images-1.44/bf2.4/root.bin

Els disquets es creen amb "dd":

dd if=rescue.bin of=/dev/floppy

Aleshores, arrenques l'ordinador amb el disquet "rescue" ficat, i quan
et demane el "root" el fiques. En algun punt, et demanarà la
configuració de la xarxa, on tindràs que ficar el gateway (puerta de
enlace segons Billy) que és l'ordinador de la teua xarxa que té l'accés
a la xarxa.

> Amb lo de q el cdrom no funcione, vull dir que no llig.  A l'entrar al
> sistema em diu que es un cdrom a 8x, les llums del cdrom funcionen,
> s'obre i tanca mes o menys be, per tant entenc q la bios el detecta be.
> Pero els discos no els llig.
> I el que no se es si es pq es antic i la velocitat es massa lenta pels
> cd's moderns o es q realment no funciona el laser. Ara millor?

Sembla que el CD està fotut, res més... :)

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/