Re: Fer funcionar el mòdem del portàtil

> Això és perquè has d'instal·lar el paquet kernel-source-2.4.20

Fet.

> , un cop
> instal·lat et deixarà un fitxer .tar.bz2 a /usr/src que hauràs de
> descomprimir

Fet

>  ( 'tar jxvf *.bz' ). Llavors pots moure el directori que t'haurà
> creat de kernel-source-2.4.20 a linux-2.4.20

El que he fet és reanomemar el kernel-source-2.4.20 a linux-2.4.20. Era
això o l'haig de moure a algun altre lloc?

> Un cop fet el que l'anterior prova de fer aquest make install

Em donava el mateix error.

> , però aquest
> common.mak m'imagino que és en el paquet que et fan descarregar ells

Sí, l'he trobat i l'he editat apuntant el KERNELSRC a
/usr/src/linux-2.4.20 però flipa perquè em continua donant l'error:

common.mak:11: *** Is the kernel-source package installed? KERNELSRC
does not point to a proper directory (/usr/src/linux-2.4.20).  Stop.

I el cas és que allà es troba la carpeta que he descomprimit, amb tota
la teca. He reiniciat i aquestes coses que fem quan ens desesperem però
res, diu que no troba el source. ¿Ha d'apuntar a alguna subcarpeta en
concret?

((A tot això, el que és flipant és que per a fer anar un mòdem calgui
passar per tot això... Però seguim invertint paciència en la revolució
debianera))   :)

Quim