Re: Actualitzar sources.list i apt-get

El 12/08/03, a les 00:03:55, Quim Gil ens deleità amb les següents paraules:

> Bé, sí, tot i que per als nouvinguts (i no tan nouvinguts) ens va molt
> bé tirar de dselect. El programet aquest et mostra les depenències, les
> recomanacions i tu decideixes què hi entres i què no.
>
> Els meus col·legues molt debianers diuen que no s'hi aclaren amb el
> dselect i que és molt millor l'apt directe però jo durant el meu any de
> debianer vocacional he tirat de dselect ben feliç.  :)

be, doncs jo havia estat sempre un usuari convençut de dselect, fins que
vaig topar amb aptitude, que te encara mes funcionalitats (o d'altres
que trobo mes utils), fins i tot pots posar que es vegi igual per si ets
un pel nostalgic durant el canvi XD

> Quim

Apa!
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."