Re: ample de banda

On Thursday 31 July 2003 12:03, Albert Manyà wrote:
> Si només es un client, i aquest fa servir un interfície de xarxa per a
> ell sol, la manera més senzilla crec que seria fer servir el dispositiu
> "shaper" que ve amb les últimes versions del kernel. (No ho he probat)

o instal.lar shaperd, es un dimoni facilment compilable, i amb iptables li
envies al dimoni els paquets que vulguis (amb un -j QUEUE). Ho veig més
senzill...

> En cas contrari, hauries de donar més dades sobre la configuració que tens.
>
> Com a orientació pots llegir els capítols referents al control de
> trànsit i de l'amplada de banda del LARC (http://lartc.org) així com la
> llista de correu.
>
> Pistes: instal.lar iproute2, compilar el kernel amb les opcions
> d'advanced router...

Per un client? namika exagerat, es matar mosques a canonades... iproute2 sta
molt bé, però t'acaba sortint fum del cap usant-lo...

--
Jaume Sabater
GUERRA NO!!