debian

Hola gent :)
 Estic intentant aprendre a usar el que es l'emulador vmware, l'he ficat
a win2k, i li he instal.lat dins d'ell una debian 3.0 woody, pero no puc
accedir a la xarxa, supose pq no trobe els parametres de l'emulador q
pertoquen.
 El cas es q em trobe amb una debian que no te X, que no te gairebé res,
i a la qual no li puc instal.lar res usant el apt... em podrieu dir
quins programes calen per començar a aprendre? manuals en castella,
catala o frances?.
 Per cert, no em digueu q fique el Kde o el gnome, pq estic intentant
(de passada) emular les condicions en les q estaria la debian en un
altre pc que tinc, amb nomes 48MB de ram i 2.5GB, per apurar encara mes
a la maquina virtual li he donat nomes 1.5GB amb 48MB de ram.

Ah, i a linux, (tinc una slackware) no he pogut instal.lar-lo per
problemes amb els fitxers d'inicialitzacio, que es poden resoldre pero
encara no he arribat.

moltes mercés per endevant

   -----Laura P.M.-----
Linux Registered User #294719