Re: Compilador per defecte

A Dijous 17 Juliol 2003 15:17, Antoni Bella Perez va escriure:
>   Hola Leo
>
> A Dijous 17 Juliol 2003 15:01, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:

>   Doncs que del 3.3 s'han vist errors greus en la compilació d'alguns
> binaris després d'establir-lo com a compilador per omissió i encara no ha
> pogut passar a la testing (ja fa mesos que ronda per unstable), crec que en
> força mesura ja estan solventats. Algú sap quelcom més detallat?

Jo vaig tenir problemes amb la unstable i el gcc 3.3. En particular, el
servidor XFree compilat amb el 3.3 donava problemes, aixi com un software
que estic desenvolupant.

Fara cosa d'una setmana que vaig fer un upgrade de la unstable i ja tenien
la 3.3.1 i els problemes amb el meu software (i supose que també les X)
han desaparegut.

Aixi es que supose que aviat ho tinguen clar, la passaran a testing.

--
Francesc Alted