Re: CUPS i problemes de paquets

A Dijous 10 Juliol 2003 11:34, Josep-Antoni Ysern va escriure:
> [...]
> Satisfy All
> Order deny,allow
> Deny From All
> Allow From 127.0.0.1
> </Location>
> <Location /admin>
> AuthType Basic
> AuthClass System
> Encryption IfRequested
> Satisfy All
> Order deny,allow
> Deny From All
> Allow From 127.0.0.1
> </Location>
>
> L'altre ordre que m'has dit ja l'havia emprat -l'he vist citat en

la sintaxi és:

# nmap -p 631 localhost

et falta el host al qual fas l'nmap. Digue'ns què et surt. Malgrat tot, tal
com et dic et posarà open perquè des del KDE pots imprimir (a no ser que no
estigui utilitzant CUPS). Si et posa open, prova des del konqueror
http://localhost:631

A veure què et surt i digues alguna cosa...