Re: CUPS i problemes de paquets

A Dijous 10 Juliol 2003 9:02, Josep-Antoni Ysern va escriure:
> No sé per què, des de fa un temps, arran d'alguna cosa que dec haver
> canviat, m'és inaccessible la impressora en http://127.0.0.1:631/ Quan

> poso aquesta adreça em diu: "Not Found. The requested resource was not
> found on this server". És probable que el problema m'aparegués en
> canviar del KDE de woody al KDE 3.1.2 en català -que em funciona
> perfectament-.
>
> En aquests moments tinc:
>
> localhost:/home/josep# dpkg -l | grep cups
> ii  cupsomatic-ppd 0.20010420-4   cups printer ppd's from LinuxPrinting.org
> [...]

Definitivament no facis aquesta actualització, et quedaries sense KDE. El
problema deu ser que aquest kdelibs3-cups em fa l'efecte que és del kde 2.2
(encara que posi kdelibs3, en el KDE 3 s'utilitza kdelibs4) per això és
incompatible. En tot cas el teu problema no és amb el KDE (ni kde-cups)
perquè ja has dit que t'imprimeix bé, en tot cas el problema ve de la
configuració del CUPS mateix. En primer lloc pots fer un 'nmap -p 631
localhost' per saber si hi ha el port obert. Si no estigués obert (cosa que
m'extranyaria perquè sinó no crec que poguessis imprimir) pots comprovar la
configuració del fitxer /etc/cups/cupsd.conf, mirar que el Port és el 631.
També, en l'apartat  <Location /admin> que hi hagi alguna cosa així com:
Allow from 127.0.0.1.

No sé gaire com funciona el CUPS (no sabia que es pogués administrar per web
d'aquesta forma :) però jo em decantaria per aquí alhora de buscar la
solució. A veure si algú més entès et pot donar alguna idea més.