Re: No funciona el so

El 08/07/03, a les 08:50:31, Xavier Bernadí ens deleità amb les següents paraules:
> Tinc instalada una Debian Woody amb el nucli 2.4.18bf i al engegarel KDE em
> surt el següent missatge en una finestreta:
>
> "Sound server information message:
> error while initializing the sound driver
>
> device dev/dsp can't be opened (no such device)
> The sound server will continue, using the null output device"
>
> Tinc una targeta de so integrada que utilitza el AC97, també intento
> instalar el drivers de ALSA però em diu que necesita el kernel 2.4.16

doncs prova a instal.lar el paquet alsa-modules-<versio_del_teu_nucli>,
sino doncs prova a instal.lar alsa-source i compilar els moduls per al
teu actual nucli

i com a altra opcio, pots utilitzar el suport a traves de OSS enlloc de
alsa, que es el que el nucli duu per defecte, carregant el modul
pertinent (que no se quin es en el teu cas), o recompilant el nucli si
no tens el modul

> El kernel sembla que ja té el suport instalt per aquesta tarjeta.

doncs aleshores em sembla que ja t'hauria d'haver creat el dispositiu
/dev/dsp... mira si hi es i quins permisos te

has vist si surt algo de la teva tarja al arrencar (dmesg |grep AC97)

> Sóc una mica nou en tot això i ja no se que mes fer. Em podeu ajudar?
>
> Gracies

ens llegim
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."