Re: mysql

On dg, 2003-07-06 at 19:52, Antoni Bella Perez wrote:
> A Diumenge 06 Juliol 2003 19:31, what's up va escriure:

>   Aquests dies tracten aquest tema a la portada de www.barrapunto.com.
>
>   Pel que he llegit per a comerciar amb un programa que l'usi s'ha de pagar
> per una llicència -- aptitud gens esbojarrada.

No exactament. Si la teua aplicació es GPL (encara que cobres 1000000
euros), no cal que pagues.

De la pàgina de mysql (http://www.mysql.org)

You need to purchase commercial non-GPL MySQL licenses:

If you distribute MySQL Software with your non open source software,
If you want warranty from MySQL AB for the MySQL software,
If you want to support MySQL development.

Salut

Carles                   |   es mentira que no tenga enemigos

PGP-public-key:            http://perso.wanadoo.es/isard.sabut/