Re: Problema amb ext3 i Debian testing

el 06 Jul 2003 20:19:55 +0200
en/na Quim Gil <qgil@lawebespiral.org> va dir:

> Amb Woody1 no tenia cap problema per a carregar les particions que tinc
> amb ext3 (totes). Des que he fet l'actualitzacio a Debian testing em
> surten aquests missatges mentre carrego, allà on hauria de sortir la
> repassada que li fa a cada partició:
>
> MODPROBE: MODPROBE: CAN'T LOCATE MODULE CHAR-MAJOR-6

a mi em sembla que aquest missatge no té res a veure amb ext3.. vaja, a mi també me'l dóna i no tinc cap partició amb ext3. A més, el char-major-6 li he vist a més gent... em sembla que va aparèixer amb la woody..

de fet és una curiositat que tinc i que no sé resoldre: què collons vol dir aquest missatge?? bé, lògicament que no troba el mòdul aquest, però jo és que no l'he vist en lloc, ni amb modprobe, ni compilant el kernel! .... en fi, misteris sense resoldre.

salutacions!

pau.