fent dist-upgrade

hola a tothom!
després de fer unes preguntes sobre les prioritats i els pins (uns missatges més amunt) aquest cap de setmana he fet un apt-get dist-upgrade cap a testing. Abans no sé què tenia, però ara sé que només tinc paquests de testing, que és el que volia. Bé, després d'indicar a /etc/apt/preferences que els paquets de testing tenen màxima prioritat i de baixar-me més de 150 MB amb el meu módem, sembla ser que tot va bé.
Quina ha estat la meva sorpresa quan després de tots els get, setting i configuring, quan he intentat entrar com a usuari, em negava l'accés, mentre que no ho feia si entrava com a root. Un noi amb qui vaig estar parlant de l'actualització m'havia advertit d'aquesta possibilitat, i per sort m'havia donat algunes pistes de com solucionar-ho:
resulta que hi ha una variable definida al fitxer /etc/default/rcS, una tal $DELAYLOGIN que, per defecte ve a 'yes'. El noi aquest m'havia dit que canviant el valor podria entrar com a usuari i, després de fer-ho, he entrat sense problemes com a usuari.

El problema és que al fitxer aquest (/etc/default/rcS) hi posa, literalment:

"# Set to no if you want to be able to login over telnet/rlogin
 # before system startup is complete (as soon as inetd is started)
 DELAYLOGIN=yes "

posant DELAYLOGIN=no, em permet fer login, però segons tinc entès, no el telnet ni l'rlogin molen gaire. Per acabar-ho d'adobar, en una altra màquina (des d'on escric) i al mateix fitxer hi tinc 'DELAYLOGIN=yes' i puc entrar com a usuari normal sense problemes!!

conclusió, que la solució no em sembla la més òptima... per molt que faci el que vull.

A algú més li ha passat quelcom similar actualitzant a testing??
hi han més fitxers que controlin l'accés als usuaris de la màquina??  (el problema me'l dóna tant entrant al kde 3.1 com a la consola normal)

vinga, gràcies per la paciència.

salut!

pau.