Re: Problemes amb Gnome2

I em segueixo responent.  :)

El problema era que a locale.gen només tenia

ca_ES@EURO ISO-8859-15
es_ES@EURO ISO-8859-15

He ampliat la selecció:

ca_ES ISO-8859-1
es_ES ISO-8859-1
ca_ES@EURO ISO-8859-15
es_ES@EURO ISO-8859-15

He executat de nou locale-gen i ja em torna a parlar en català.

> Això ho he resolt amb una xapussilla

Per a arreglar-ho sense la xapussilla:

dpkg-reconfigure xserver-xfree86

Tenia col·locat el teclat pc104, canviar a pc105

Tenia col·locat "es" tant al Layout com a la Variant, i es millor deixar
la Variant en blanc.

O sigui, que si normalment donc gràcies pels consells, aquest cop donc
gràcies pel silenci, ja que he après un niu.  ;)

Quim