Re: OT: Pàgina web amb el Composer de Mozilla no funciona amb el IExplorer enWindows

On Tue, Jul 01, 2003 at 11:50:28PM +0200, Josep-Antoni Ysern wrote:
> qui s'ho han de mirar abans tindran W. que no pas Linux... El que més em
> fot és que no sé per què passa això. I tampoc no sé què mirar per a
> intentar resoldre-ho. Si se us acut res...

No hi posaria la ma al foc, però a mi em passava una cosa
semblant amb unes pagines que hi havia en un CD que els
enllaços fallaven amb el Mozilla. El problema era que com
que Linux és "case-sensitive" doncs buscava, per exemple,
el fitxer index.html i no el trobava perquè en el CD el
fitxer es deia INDEX.html, o una cosa així. En canvi amb
Windows, no tenia aquest problema perquè no distingeix
entre majúscules i minúscules.

Pel que expliques deu passar una cosa així. Si tens
pressa fes-ho amb Windows (tampoc passa res :) si no, pots
provar-ho canviant els noms dels fitxers de manera que no
sobrepassin els 8 caràcters (i extensió màxim 3 caràcters),
i sense accents ni res, només ASCII. Per que ens entenguem,
si tens un fitxer anomenat "presentació de no sé què.html"
doncs li poses "presnsq.htm". A veure si funciona.

--
Ernest Adrogué
eadrogue(at)gmx.net