Re: OT: Pàgina web amb el Composer de Mozilla no funciona amb el IExplorer en Windows

>Per cert, quan intento instal·lar el Quanta, mira el que em diu:
>localhost:/home/josep# apt-get install quanta
[...]
>   quanta: Depends: kdelibs4 (>= 4:3.2.0)
>           Depends: libc6 (>= 2.3.1-1) but 2.2.5-6 is to be
installed
[...]
>E: Sorry, broken packages
>Res de res, doncs. Uso KDE 3.1.2: Deu ser que el Quanta és
per a una
>versió anterior?

No, te la pinta que estas instalant el quanta de unestable
mentres que les dependències són de stable o testing.

Prova amb apt-get install quanta/testing o apt-get install
quanta/stable, si no hauràs de instalarte els paquets de
unstable: apt-get install quanta/unstable libc6/unstable ...

Salud...
--
Carles