Re: no m'aclaro amb els pins

A Divendres 27 Juny 2003 21:05, pau va escriure:
> hola!
>
> respecte a això dels pins i les versions, si es donés el cas (com el meu)
> de tenir paquets de testing i d'unstable en un mateix ordinador, hi ha
> alguna manera de saber exactament quins paquets estan a testing i quins a
> unstable??  podria reconduir la situació cap a una de les dues?
>
> avui m'he estat llegint això dels pins en un howto de l'apt i sembla que
> podria retrocedir cap a la testing, però no estic molt segur de com fer-ho.
>
> gràcies i salut!
>
> pau.

  No entenc el sistema aquest perque encara no m'he documentat/experimentat
però el mètode antic de fer una transcició com la que dius és posar testing a
les línies del sources.list i esperar unes tres setmanes a que es
sincronitzin els paquets ells sols.

  Hi pot haber l'excepció d'algun paquet puntual però sol funcionar.

  Toni
--

  Sort

## <bella5@teleline.es.nospam> ## i