Re: no m'aclaro amb els pins

On Tue, Jun 24, 2003 at 08:26:18PM +0200, Lluis wrote:
> El 24/06/03, a les 15:32:37, Ernest Adrogué ens deleità amb les següents paraules:

> doncs que nomes hi ha una versio registrada a la base de dades, segons
> sembla

Sí que ho sembla, però no ho entenc. Perquè fixa't en això:

# apt-show-versions -p hello -a
hello   purge ok not-installed
hello   1.3-18  testing

# apt-get install hello
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
The following NEW packages will be installed:
  hello
0 packages upgraded, 1 newly installed, 0 to remove and 0  not upgraded.
Need to get 0B/19.5kB of archives. After unpacking 46.1kB will be used.
Seleccionant el paquet hello previament no seleccionat.
(Llegint la base de dades ... 36987 fitxers i directoris instal·lats actualment.)
Desempaquetant hello (de .../binary-i386/hello_1.3-16.deb) ...
Configurant hello (1.3-16) ...

Instal·la la 1.3-16 !!!

# apt-show-versions -p hello -a
hello   1.3-16  install ok installed
hello   1.3-18  testing
hello/testing upgradeable from 1.3-16 to 1.3-18

# apt-get upgrade
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
0 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0  not upgraded.

O sigui fa més o menys el que vull, encara que és una mica
confús. I no em deixa instal·lar la versió "moderna":

# apt-get install -t testing hello
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
Sorry, hello is already the newest version.
0 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0  not upgraded.

> de totes maneres, si dones mes prioritat a local que a testing, si la
> versio instal.lada de local es superior a la disponible a local, no et
> fara solet el downgrade, li hauras de dir explicitament amb
> apt-get install -t local hello

Bueno, ja em sembla bé. El problema és que, com has vist, va
fent el boig. Primer diu que es pot actualitzar i després diu
que la versió instal·lada ja és la més nova...?

--
Ernest Adrogué
eadrogue@gmx.net