Re: no m'aclaro amb els pins

El 24/06/03, a les 15:32:37, Ernest Adrogué ens deleità amb les següents paraules:

> # apt-show-versions -p hello -a
> hello   purge ok not-installed
> hello   1.3-18  testing
>
> Que passa aqui?

doncs que nomes hi ha una versio registrada a la base de dades, segons
sembla

de totes maneres, si dones mes prioritat a local que a testing, si la
versio instal.lada de local es superior a la disponible a local, no et
fara solet el downgrade, li hauras de dir explicitament amb
apt-get install -t local hello

ens llegim
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."