Re: Pàgines de projectes

El 17/06/03, a les 20:19:22, Josep Monés i Teixidor ens deleità amb les següents paraules:
> No n'estic massa al cas però és alguna cosa així com que VA Systems (o
> com es digui) va fer restructuració de SF i va fer algunes "cosetes":

[...]

veus? sempre em passa igual, responc a un missatge i quan l'envio veig
que ja hi ha una resposta que diu el mateix, o mes, que jo XD

coi d'empanat...

apa, me'n torno a mirar el sostre (aka estudiar)
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."