Re: Pàgines de projectes

El 17/06/03, a les 19:49:27, Leopold Palomo Avellaneda ens deleità amb les següents paraules:
> Hola,
>
> voldria penjar un projecte que he fet, en concrec el meu pfc. En principi
> tenia previst penjar-ho a la meva pàgina web. Bé no en tinc, però suposo que
> en tindré. La meva qüestió és sobre sourceforge.
>
> Havia pensat penjar-ho allà, però tenia la imatge que hi havia hagut marrons
> amb el programari lliure i gnu. Algú em pot posar al dia sobre aixó, i si és
> convenient penjar projectes a sourceforge?

A veure, el que ara et dire es molt possible que no sigui cert, o que ho
sigui a mitges, pero pel que tinc entes els de sourceforge van fer
firmar als seus desenvolupadors (als del sistema sourceforge, no als
dels projectes que hostatja - es diu aixi? -) un paperet conforme
donaven permis a que el seu codi fos venut a empreses o particulars que
podien, si volien, tancar-ne el codi resultant (a partir de la base), es
a dir, que no es codi lliure, sino obert

pel que tinc entes aixo ho van fer mitjançant certes "triquiñueles" per
aconseguir-ho, de forma que bastants van acabar molestos amb ells

la veritat es que he sentit de varis costats que aquests de sourceforge
no son gaire "legals", doncs pq et penses que et permeten posar els teus
projectes? doncs pq despres es permeten vendre-ho a tercers (si, tb els
projectes que alberguen, sota quina sigui la llicencia que a alli l'has
posat), pero ningu m'ha concretat massa pq son tan "dolentots"

en fi, que si no t'agraden, o no te'n fies, o el que sigui, tb tens
savannah (crec que s'escriu aixi), que ofereixen uns serveis similars, i
d'aquests si que n'he sentit a parlar bastant be

algu en te informacio mes fidedigna?

> Gràcies

deeeeeeeee res!

> Leo

apa!
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."