Re: detenir processos

Hola a tots,

Albert Cervera Areny <albertca@jazzfree.com> va escriure:
> Segurament el sistema està arrencant amb el "runlevel" 2. Això ho pots
> comprovar executant la comanda "runlevel". Un cop el sàpigues, pots
> anar al directori /etc/rc2.d/ (o el número que toqui) i allí tens tots
> els scripts d'arrencada. Els pots eleminar sense problemes perquè no
> són més que enllaços simbòlics als scripts que hi ha al directori
> /etc/init.d/

Sobretot mira si estàs executant algún servidor (web, correu o bd). A mí
m'anava molt lent degut a un script al cron que s'executaba cada hora
per al manteniment de la postgresql, així que pega-li una miradeta als
/etc/cron*

> [...]
> sense gaire virgueries (treure textures, imatge de fons, etc...) Una
> altra eina útil per saber què t'està consumint més recursos és el
> "top" o el visó de processos del kde. Tingues en compte que encara que
> potser no veuràs cap procés consumint molta CPU segurament el problema
> que tens és que s'està utilitzant molta memòria virtual i per tant hi
> ha molt excessos a disc. A les X i al KDE els agrarda molt la memòria
> i tot i que el què has de fer és intentar alliberar tots els processos
> innecessaris jo diria que no notaràs un guany considerable.

La memòria és essencial, jo tinc un 333 amb 64Mb i es nota la paginació.
Finalment he deixat kde3 i m'he passat a blackbox, que no va gens
malament ;)

Sort

Jose M Duart