Re: Kde 3.1 en una woody

A Dissabte 14 Juny 2003 06:10, Ricard Pradell Buxó va escriure:
> Bé, això és el que he fet, i em sembla que no ha funcionat... Com puc saber
> quina és la versió de kde que tinc? Perque el "centre de control diu que
> tinc encara 2.2. El cas és que la única diferència que noto desde que he
> fet això és que el sistema em va força més lent, però te exactament el
> mateix aspecte, opcions i programes que tenia abans.

  Per a saber la versió s'ha d'usar l'ítem del menú «Ajuda->Quant a
<programa_en_qüestió>» o la finestra d'informació del Centre d'ajuda.

  Segons tenia entés la millor manera d'actualitzar des de KDE 2.2.x a KDE
3.1.x és desinstal·lant completament la versió anterior, el qual podràs fer
desinstal·lant els paquets de arts o millor la versió de qt que tingas.

  Per a saber si encara t'en queda cap al sistema fés:
	dpkg -l | grep '2.2.2-'

NOTA: però abans de desinstal·lar-lo assegure't de que aquest pertany a KDE,
apuntat els que sigan més importants per a tú i llabors amb la línia
esmentada anteriorment i un «apt-get update» instal·le'ls sense complexes,
les dependencies faran la resta.

  Toni
--

  Sort

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.20  -  XFree86 4.2.1-7+opt

-