Kde 3.1 en una woody

he llegit a bulmalug:

Quienes hayais instalado KDE 3.1.2 en Debian Woody (stable) os habréis dado
cuenta de que es muy fácil hacerlo, añadiendo tan sólo la siguiente línea a
nuestro sources.list:
deb http://download.kde.org/stable/3.1.2/Debian stable main

Bé, això és el que he fet, i em sembla que no ha funcionat... Com puc saber
quina és la versió de kde que tinc? Perque el "centre de control diu que tinc
encara 2.2. El cas és que la única diferència que noto desde que he fet això
és que el sistema em va força més lent, però te exactament el mateix aspecte,
opcions i programes que tenia abans.