Re: Com processar una pàgina web [ajuda]

Hola Toni,

jo una volta vaig necessitar actualitzar una web estàtica (html) des de
Perl, i el que vaig fer va ser utilitzar els comentaris html per a
'marcar' la secció amb la que havia de treballar:

<!-- Inici seccio -->
blah blah blah
<!-- Fi seccio -->

Per a extreure text, pots anar llegint línia a línia i ignorar el que
lliges abans i després de les marques.

Si la pàgina no es teua, sempre pots buscar algunes marques que et puguen
servir.

Sort!

Jose M Duart

Antoni Bella Perez <bella5@teleline.es> va escriure: