Re: Paquet del corrector ortogràfic encatalà d'OOo

Hola Josep:

Tens raó, però ho vaig fer aixina, però totes les paraules me les donava com
a correctes. Pensava que havies fet quecom més. Veig que és un problema meu.
M'ho torno a mirar.

Gràcies i salutacions. Pep Roca.

A Dimarts 10 Juny 2003 19:51, Josep Monés i Teixidor va escriure: