Re: Paquet del corrector ortogràfic encatalà d'OOo

Pep Roca wrote:

> Hola Ruben:
>
> Podries dir-me com ho has fet? Jo no ho he conseguit. Gracies i salutacions.
> Pep Roca.

Està en aquest mateix thread, t'ho enganxo:
Un cop instal·lat has de configurar el corrector de la següent manera
(m'ho miro en una versió anglesa per la qual cosa pot variar una mica):

1.- Eines/Opcions/Opcions d'idioma/Ajudes a l'escriptura
2.- Selecciones el MySpell al primer requadre i apretes Edit
3.- Selecciones Català
4.- A Spelling marca el myspell

Llavors hauries de dir-li que el document està en català
1.- Eines/Opcions/Opcions d'idioma/Idiomes
2.- A idioma occidental poses català

[A en Jordi]: Sembla que s'haurà de canviar el paquet del corrector, ja que estan fent una "polixy" pel myspell perquè vagin els paquets a OpenOffice i Mozilla... O sigui que no pugis els paquets millor...

Josep