Re: Problemes amb Exim

On Mon, Jun 09, 2003 at 02:05:27PM +0200, Francesc Alted wrote:

> Més aviat pense que el problema està a eresmas. Segurament no et deixa eixir
> missatges que vagen amb procedència diferent a xxx@eresmas.net. Al menys, a
> mi em passava el mateix amb Terra. Prova a configurar exim com un "Internet
> site", i no uses l'smarthost (supose que es el que uses ara mateix).
> D'aquesta manera l'exim enviará directament des del teu ordinador cap al
> destinatari sense passar pel SMTP server del teu proveidor.

Ei, gràcies per la resposta :)

He mirat l'exim.conf i ho tinc configurat així:

# Remote addresses are those with a domain that does not match any item
# in the "local_domains" setting above.

# Send all mail to a smarthost

smarthost:
driver = domainlist
transport = remote_smtp
route_list = "* smtp.eresmas.net bydns_a"

end

Suposo que això ho vaig configurar el dia que vaig instalar l'Exim (no
m'en recordo gairebé de que vaig fer) però em sembla que aquesta
configuració descarta la possibilitat d'això que comentes no?

Gràcies anticipades!

Salut
--
Jo faig servir programari lliure