Re: Kde 3.1 en una woody

El Domingo 08 Junio 2003 07:40, Fernando Blat Peris escribi:
> El Domingo, 8 de Junio de 2003 01:54, Ricard Pradell Buxó escribió:
> La cosa està en si em val la pena, donat

> Hola,
>
> sí que val la pena, de veres. Encara que la CPU ho notarà, perquè requereix
> molta màquina. De totes formes en un matí o així t'has baixat la majoria
> dels paquets. Això sí, primer reinstal.la KDE 2.2.

                                       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ei hola!, entenc que li vols dir que primer desinstali el kde 2.2 no?, si no
no te gaire sentit ;-) , en efecte el kde 3.1 porta els paquets kdebase i
kdelibs molt més nous, així que el més senzill és desinstalar tot el kde
antic, i instalar el nou (per més referències i ajuda a l'hora d'instal·lar,
pots mirar tant els arxius d'aquesta llista, com a la web bulmalug.net i els
arxius de la llista de correu, i també pots tornar a preguntar per aqu eh!!
XDD).

En referència a si val la pena, jo et puc dir que el tinc en el meu portatil
que el pobret és un P200-MMx amb 200Mb de ram i és molt usable (evidentment
sense abusar XDDD).

Per acabar, el tema de baixar els paquets, no hi ha cap problema si no tens
una bona conexió a la maquina on ho vols instalar, si tens la possibilitat de
conectar-te a internet des d'un altre lloc amb bona conexió, sempre pots
baixar tots els paquets necesaris (mira el man del apt que hi ha una opció
que ara no recordo que et diu el llistat de paquets i dependències que et
caldrien per a instalar els paquets que tu li indiquis) i posar-los en un cd.
Per més informació pots mirar un article que explica com fer-ho que hi ha a
libertonia.

espero que et serveixi d'ajuda.

siau

Carles