Problemes amb Exim

Bon dia:

Veureu, faig servir mutt + exim en la meva flamant Debian ;), la qüestió
és que he notat que alguns usuaris no reben els meus correus-e, en
concret la gent que usa Yahoo! no ho reb i alguna adreça de França
tampoc. Jo no hi entenc gairebé res de correu però em sona que algunes
màquines no accepten que disfrecis l'adreça electrónica i sospito que
pot ser que si en la meva configuració de l'exim li he dit que forci a
l'adreça a sortir amb l'eresmas.net potser això fa que alguns servidors
no donin per vàlida la meva adreça, encara que també pot ser que estigui
dient una bestiesa de l'alçada d'un campanar, no se, on hauria de mirar
les opcions de l'exim per donar-vos més pistes? o es impossible que
sigui per això que jo sospito?

Gràcies anticipades.

Salut!

--