Re: Pregunteta sobre scripting Bash

On Sun, May 04, 2003, Antoni Bella Perez wrote:

>   Tinc un script que em mostra l'eixida d'un comandament identada a una
> columna especificada de la pantalla, molt chulo, però quan li passo el
> resultat a un fitxer no em resol/interpreta els caràcters que l'identen
> correctament a la pantalla.

És molt senzill. Els caràcters especials els interpreta la consola, però
no els substitueix. De la mateixa manera que si fas "echo -e \\a" tocarà
un so, però si ho redirigeixes a un fitxer deixarà el caràcter \a tal
qual.

La solució en aquest cas és no usar caràcters especials. Per exemple amb
el programa printf crec que es pot fer el que vols.

--
Ernest Adrogué
eadrogue(at)gmx.net