Re: Actualitzant debian, m'explico fatal

On Mon, Mar 31, 2003 at 02:45:16PM +0200, Leopold Palomo Avellaneda wrote:
> A Dilluns 31 Març 2003 14:40, xdrudis@tinet.org va escriure:

> Ja ho sé, a la uni amb conexió xarxa faig això, però a casa sense una bona
> connexió a xarxa que faig?
>
> Només preguntava, si per la gent que no tenim una bona conexió de xarxa hi ha
> algun tipus de CD-update o quelcom similar, o hi ha una actualització de tots
> els paquets amb la r1?

Supose que hauràs cercat bé per la Xarxa. Jo pensava que a cada volta
que ix una "release" de Debian, les ISOs (o una majoria) canviaven també
a la nova versió   :-|

Pepe.

--
José Marcos Chalmés García - gnupg.org: 0x6FDE933B
 jmchalmes@polinux.upv.es - jmchalmes@eresmas.com