Re: Actualitzant debian, m'explico fatal

A Dilluns 31 Març 2003 14:45, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:
> A Dilluns 31 Març 2003 14:40, xdrudis@tinet.org va escriure:

> Ja ho sé, a la uni amb conexió xarxa faig això, però a casa sense una bona
> connexió a xarxa que faig?
>
> Només preguntava, si per la gent que no tenim una bona conexió de xarxa hi
> ha algun tipus de CD-update o quelcom similar, o hi ha una actualització de
> tots els paquets amb la r1?
>
> Leo

  Ok Leo, ja m'extranyava però que serveixi de guia pels més novells. Et
recomano que facis un script amb l'opció "d" de l'apt-get dist-upgrade i ves
descarregant per la nit, segurament que no hauràs de descarregar-te cap
bestiessa. Una altra opció a tindre en compte fora tindre dues màquines amb
les actualitzacions sincronitzades i amb algun mitjà transportar les
actualitzacions a la butxaca->metro->sistema->dpkg -i <paquet> ;-)

  Toni
--

  Sort

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-