Re: Actualitzant debian

A Dilluns 31 Març 2003 14:30, Antoni Bella Perez va escriure:
> A Dilluns 31 Març 2003 12:02, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:

>   A la pàgina web de debian (www.debian.org) hi ha una secció que diu
> primeres passes, fora convenient el llegir-la, però per anar més al grà del
> que demanes:

Ja ho he mirat gràcies.

A la uni tinc una woody actualitzada, només voldria saber si hi ha algun tipus
de cd update, o quelcom similar. O si TOTS paquest estan actualitzats,
aleshores cal baixar-se tots els cds.

Tinc molt clar que si tens una bona connexió de xarxa no val la pena de fer
servir els cds. Amb 4 disquets i aire.

Però a casa no em veig amb cor de fer una apt-get upgrade amb una connexió
modem.

Leo