Re: Actualitzant debian, m'explico fatal

> Ja ho sé, a la uni amb conexió xarxa faig això, però a casa sense
> una bona
> connexió a xarxa que faig?
>
> Només preguntava, si per la gent que no tenim una bona conexió de
> xarxa hi ha
> algun tipus de CD-update o quelcom similar, o hi ha una
> actualització de tots
> els paquets amb la r1?

Ah!. Doncs hi ha alguna manera de dir-li que t'escrigui en un fitxer el
que t'has de baixar per actualitazar, anar a una màquina ben connectada,
baixar-t'ho, gravar-ho en un CD o el que sigui (només el que necessites
per actualitzar el que tens instal·lat ) i portar el CD a la màquina mal
connctada per actualitzar. Però no ho he fet mai, només ho he llegit. Si
ningú ho ha provat després et miro com es feia. Seria això el que voldries?.