Re: Actualitzant debian

A Dilluns 31 Març 2003 12:02, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:
> Hola,
>
> estic fent servir debian woody 3.0r0 baixat amb cds. Ara voldria
> actualitzar-ho a 3.0r1. He de baixar-me de nou tots els cds?
>
> Gràcies.
>
> Leo

  A la pàgina web de debian (www.debian.org) hi ha una secció que diu primeres
passes, fora convenient el llegir-la, però per anar més al grà del que
demanes:

http://www.debian.org/releases/stable/i386/ch-init-config.ca.html#s-configure-apt

  En acavat amb connexió a la xarxa fas:
	apt-get update
i actualitzaràs l'index dels paquets disponibles al repositori oficial, i
	apt-get dist-upgrade -ud
i et descarregaràs tots els paquets, després fas el mateix sense la opció
"-ud" i actualitzaràs la distribució amb _tots_ els paquets nous.

  Subratllo el "tots" per no enrebesar-me amb les explicacions però també hio
ha el "apt-get upgrade", el qual fa una actualització més "simple".

  Com sempre és del tot recomenable llegir-se la doc o per anar més àgil
consultar la pàgina del manual = "man apt-get".

  Toni
--

  Sort

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-