openoffice.org?

Hola,

Volia fer una presentació i estic pensant en usar el OpenOffice. Creeu que
és una bona elecció? Algú sap d'algún altre programa de presentacions per a
Linux que siga fàcil d'usar?

Per cert, he intentat buscar una paquet de OpenOffice 1.0.2 empaquetat per a
Debian, i després d'anar a apt-get.org i provar amb:

# OpenOffice
deb http://ftp.freenet.de/pub/ftp.vpn-junkies.de/openoffice/ woody main
contri$

# Many unofficial or backported packages for woody (qmail, vpopmail,
# mod-frontpage, openoffice, php4 and many extensions...)
deb http://debian.moolfreet.com ./

i després de fer un "apt-get update" continua sense trobar-me el
"openoffice.org":

inspiron:~# dpkg -l "*openoffice*"
Desired=Unknown/Install/Remove/Purge/Hold
| Status=Not/Installed/Config-files/Unpacked/Failed-config/Half-installed
|/ Err?=(none)/Hold/Reinst-required/X=both-problems (Status,Err:
uppercase=bad)
pn  libming-fonts- <none>         (no description available)
un  ttf-openoffice <none>         (no description available)

??

Algú sap on puc trobar el paquet? Use woody.

Salutacions,

--
Francesc Alted